PBF fantasy
Nocny Wędrowiec
Imię: (Tutaj wpisujemy imię naszej postaci)
Nazwisko: (Tutaj wpisujemy nazwisko naszej postaci)
Rasa: (Elf, Krasnolud, Człowiek, Driada)
Wiek: (Wiek naszej postaci. Musi być adekwatny do rasy, wiadomo iż człowiek nie dożyje 100 lat, ale za to elf tak)
Opis: (Opis wyglądu i charakteru postaci, musi być dokładny)
Historia: (Historia czyli co się działa z naszą postacią przed działaniami fabularnymi. Można tu opisać dzieciństwo itp.)
Klasa: (Wojownik, Adept, Rzemieślnik - Jedna do wyboru. Potem będzie można je urozmaicać o podklasy)
Podklasy: (Tutaj wypisujemy nasze podklasy które uczymy się z biegiem czasu)
Umiejętności: (Z czasem, i je nabędziemy)
Ekwipunek:
*Uzbrojenie: (Czyli wszelka broń jaką tu posiadamy)
*Sakwa: (Tutaj wpisujemy ilość gotówki, oraz waluty w jakich ona występuje)
*Inne: (Rzeczy drobne np. klucze, czy jakieś błyskotki)
Pancerz: (Tutaj opisujemy co mamy nałożone na danych częściach ciała)
*Głowa: (Chełmy, kaptury itd.)
*Ramiona: (Głównie naramienniki, lecz można mieć też różnego rodzaju peleryny)
*Tors: (Kirysy i inne zbroje)
*Dłonie: (Głównie rękawice)
*Nogi: (Nogawice i Nagolenniki)
*Stopy: (Buty oczywiście)
Magia: (Tutaj opisane będą zdolności Magiczne naszej postaci)
Krąg: (Kręgów jest 6. Każdy krąg prezentuje inny poziom czarów)
Energia Astralna: (Ilość punktów naszej energii. To ona pozwala nam rzucać zaklęcia dlatego jest bardzo ważna dla każdego maga)
Domena: (Śmierć, Ogień, Ziemia, Woda, Wiatr - Pięć domen Magii którymi posługują się magowie. Więcej o nich opisane w Innym wątku. Oczywiście początkowy Mag Na razie nie ma wyuczonej Domeny)
Zaklęcia: (Tutaj wpisujemy zaklęcia jakie posiadamy)
Statystyki:
*Siła: (Odpowiada za siłę uderzenia. Siły dużo musi mieć każdy kowal, oraz każdy wojownik który posługuje się bronią dwuręczną)
*Zwinność: (Odpowiada za uniki ataków, jak i sprawne poruszanie się po wyboistych terenach)
*Zręczność: (Najważniejsza cecha złodzieja i nie tylko. Odpowiada za sprawne kradzieże kieszonkowe, oraz włamania za pomocą wytrychów)
*Celność: (Oprócz zwinności, druga najważniejsza cecha u łucznika. Gdy mamy dużo Celności, nasze oczy widzą nawet bardzo szybkie ataki wroga oraz malutkie szczegóły)
*Wytrzymałość: (Odpowiada za kondycję oraz odporność na ból. Jeśli jesteśmy dość wytrzymali to nawet wielki ból nie przeszkodzi nam w walce)
*Siła Woli: (Odpowiada za Energię Astralną, 1pkt = 1.000 EA)
*Inteligencja: (Im więcej inteligencji, tym silniejsze są nasze czary. Dzięki Inteligencji można również przełamać iluzje wroga)
Offline